Mek Zumbie's July PREOWNED Giveaway

another giveaway to JOIN my friends!!


giveaway ini ditaja oleh Mek Zumbie

done semua syarat2, dan kali nie nak bagitau dan pilih mana satu hadiah yang diingini (maksimum dua). 

aku nak headphone sebab headphone yang aku guna sekarang dah patah, memang patah, tapi aku gam dan tampal dengan tape je, hahahhaha. sanggup sebab nak jimat kan. dan headphone nie memang longgar gila la, tunduk sikit memang jatuh. so, i really need headphone. mostly, aku jenis dengar lagu tiap masa, blogging layan musics, menulis layan musics, layan movies, anime, kdrama. semua la. hahhahaa. baca buku pun kekadang layan musics, yeahhhh, i need that HEADPHONE so much!!


tu je la rasanya. 
kalau nak bagi apa2 hadiah pun aku rela. wahahhaha
harap dapat satu hadiah la, pun dah happy kan. :D

nie siap buat muka comel lagi. wahahhaa
kalau ada luck adalah ye. 

join la giveaway dengan click BANNER kat atas sekali tu. 
thanks!!
wish me luck!

END | 27 JULY 2017


Comments

Post a Comment

leave your comments. ONEGAI :D

Popular Posts